W związku z wprowadzeniem certyfikatu SSL mogą wystąpić problemy z logowaniem na naszym forum. W większości przypadków zalecamy wyczyszczenie pamięci podręcznej (cache) przeglądarki i usunięcie "ciasteczek" w domenie wielkapolonia.pl. Instrukcje dla najpopularniejszych przeglądarek można znaleźć np. na stronie: https://pomoc.poczta.onet.pl/baza-wiedz ... egladarki/.

Dalsze informacje można znaleźć w tym temacie: viewtopic.php?f=16&t=16541&start=25#p687325

PREMIERSHIP i okolice

Wszystko co związane ze sportem w Polsce i na świecie, a co nie dotyczy Polonii

Moderatorzy: Bzyczek, Lechislaw, Vlad

Lendzik
Posty: 3522
Rejestracja: sob lut 07, 2004 16:48
Kontakt:

Re: PREMIERSHIP i okolice

Post autor: Lendzik » ndz wrz 16, 2018 21:54

Dla mnie 2018 to wieści nt. New Plough Lane. Jak patrzyłem na mapie to jest to 480 metrów od starego stadionu, który FC Wimbledon ukradli. Wtedy nie można było zbudować stadionu w miejsce wybiegu dla piesków, teraz można. Trzymam za nich kciuki.

Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 4582
Rejestracja: czw sie 26, 2010 13:16

Re: PREMIERSHIP i okolice

Post autor: Ochotnik » pn wrz 17, 2018 8:00

Przyjemnie bedzie wygladal. Szkoda, ze nasz London Stadium ma bieznie, to juz nie Upton Park niestety. No ale cos za cos - pojemnosc o 20k wieksza co daje pewnie kolo £10M wiecej w sezonie lekko liczac.

Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 4582
Rejestracja: czw sie 26, 2010 13:16

Re: PREMIERSHIP i okolice

Post autor: Ochotnik » czw wrz 27, 2018 9:27

I wczoraj 8-0. Wiem, ze to bylo League Two, ale wynik i gra drugiego skladu cieszy. Mam nadzieje, ze w sobote zaspiewamy "you're getting sacked in the morning" Jose :)

Awatar użytkownika
DEADLY SIN
Posty: 9767
Rejestracja: pt lip 30, 2004 13:21

Re: PREMIERSHIP i okolice

Post autor: DEADLY SIN » czw sie 08, 2019 17:07

Kieran Tierney piłkarzem Arsenalu.

Niewielu z Was pewnie pamięta, że 5 lat temu w drużynie Celtiku, która dostała lanie przy Łazienkowskiej, był późniejszy obrońca Liverpoolu i zwycięzca tegorocznej edycji Ligi Mistrzów, Virgil van Dijk.

Polecam tym, którzy lekceważą poziom ligi szkockiej, pilnie obserwować nowego lewego obrońcę kanonierów. Przed nim wielka przyszłość. :)

nkrzych
Posty: 948
Rejestracja: śr lip 16, 2003 17:07

Re: PREMIERSHIP i okolice

Post autor: nkrzych » pt gru 27, 2019 23:04


Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 4582
Rejestracja: czw sie 26, 2010 13:16

Re: PREMIERSHIP i okolice

Post autor: Ochotnik » śr maja 24, 2023 13:18

DEADLY SIN pisze:
czw sie 08, 2019 17:07
Kieran Tierney piłkarzem Arsenalu.

Niewielu z Was pewnie pamięta, że 5 lat temu w drużynie Celtiku, która dostała lanie przy Łazienkowskiej, był późniejszy obrońca Liverpoolu i zwycięzca tegorocznej edycji Ligi Mistrzów, Virgil van Dijk.

Polecam tym, którzy lekceważą poziom ligi szkockiej, pilnie obserwować nowego lewego obrońcę kanonierów. Przed nim wielka przyszłość. :)
Srednia ta kariera poki co, no chyba ze pojdzie do Newcastle i Eddie go wynajdzie na nowo.

Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 4582
Rejestracja: czw sie 26, 2010 13:16

Re: PREMIERSHIP i okolice

Post autor: Ochotnik » czw cze 15, 2023 8:56

PL startuje ponownie 11 sierpnia - jak zwykle do beniaminka jedzie majster - czyli mistrz do ucznia w tym przypadku.

11/08/2023 20:00 Burnley v Manchester City
12/08/2023 12:30 Arsenal v Nottingham Forest
12/08/2023 15:00 A.F.C Bournemouth v West Ham United
12/08/2023 15:00 Brighton v Luton Town
12/08/2023 15:00 Everton v Fulham
12/08/2023 15:00 Sheffield United v Crystal Palace
12/08/2023 17:30 Newcastle United v Aston Villa
13/08/2023 14:00 Brentford v Tottenham
13/08/2023 16:30 Chelsea v Liverpool
14/08/2023 20:00 Manchester United v Wolverhampton

Awatar użytkownika
DEADLY SIN
Posty: 9767
Rejestracja: pt lip 30, 2004 13:21

Re: PREMIERSHIP i okolice

Post autor: DEADLY SIN » czw cze 15, 2023 9:21

Ochotnik pisze:
śr maja 24, 2023 13:18
DEADLY SIN pisze:
czw sie 08, 2019 17:07
Kieran Tierney piłkarzem Arsenalu.

Niewielu z Was pewnie pamięta, że 5 lat temu w drużynie Celtiku, która dostała lanie przy Łazienkowskiej, był późniejszy obrońca Liverpoolu i zwycięzca tegorocznej edycji Ligi Mistrzów, Virgil van Dijk.

Polecam tym, którzy lekceważą poziom ligi szkockiej, pilnie obserwować nowego lewego obrońcę kanonierów. Przed nim wielka przyszłość. :)
Srednia ta kariera poki co, no chyba ze pojdzie do Newcastle i Eddie go wynajdzie na nowo.
To żeś Panie wyciągnął posta, na ale do niedawnego awansu Polonii długo Cię tutaj nie było. ;)

Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 4582
Rejestracja: czw sie 26, 2010 13:16

Re: PREMIERSHIP i okolice

Post autor: Ochotnik » czw cze 15, 2023 10:56

Od wielu lat przebywam o wiele blizej stadionow PL niz K6 niestety, tak ze sledzenie III ligi bylo ciezkie :wink: teraz z Polsatem bedzie sielanka.

A z racji, ze chodze na West Ham to juz przebieram nogami za tym cyrkiem, a wczesniej przeciez my zaczynamy, bo 22-23 lipca :choragiewka:

Awatar użytkownika
DEADLY SIN
Posty: 9767
Rejestracja: pt lip 30, 2004 13:21

Re: PREMIERSHIP i okolice

Post autor: DEADLY SIN » czw cze 15, 2023 11:05

Ochotnik pisze:
czw cze 15, 2023 10:56
Od wielu lat przebywam o wiele blizej stadionow PL niz K6 niestety, tak ze sledzenie III ligi bylo ciezkie :wink: teraz z Polsatem bedzie sielanka.

A z racji, ze chodze na West Ham to juz przebieram nogami za tym cyrkiem, a wczesniej przeciez my zaczynamy, bo 22-23 lipca :choragiewka:
Po drodze była 2. liga. ;) Kup sobie VPNa, to ułatwia życie na emigracji. Głupio żeby Polonia traciła kibiców przez brak tranmisji. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 4582
Rejestracja: czw sie 26, 2010 13:16

Re: PREMIERSHIP i okolice

Post autor: Ochotnik » czw cze 15, 2023 11:11

DEADLY SIN pisze:
czw cze 15, 2023 11:05
Ochotnik pisze:
czw cze 15, 2023 10:56
Od wielu lat przebywam o wiele blizej stadionow PL niz K6 niestety, tak ze sledzenie III ligi bylo ciezkie :wink: teraz z Polsatem bedzie sielanka.

A z racji, ze chodze na West Ham to juz przebieram nogami za tym cyrkiem, a wczesniej przeciez my zaczynamy, bo 22-23 lipca :choragiewka:
Po drodze była 2. liga. ;) Kup sobie VPNa, to ułatwia życie na emigracji. Głupio żeby Polonia traciła kibiców przez brak tranmisji. :mrgreen:
2. liga to juz luz w miare byl z TVP. Mam IPTV, tak ze wszelkie kanaly graja i bucza.

Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 4582
Rejestracja: czw sie 26, 2010 13:16

Re: PREMIERSHIP i okolice

Post autor: Ochotnik » sob lip 08, 2023 9:32

Liczba do tej pory sprzedanych karnetow na niektore zespoly Championship:
🏟💰Season ticket sales are flying this season:

Coventry - 17,500
Ipswich - 21,000
Sunderland - 34,000
Hull - 14,000
Derby - 20,000
Bolton - 15,000
Norwich - 20,000
Portsmouth - 14,000
Cardiff - 14,000
Leicester 24,000
Watford - 14,000

Awatar użytkownika
Pan Cyga
Posty: 4183
Rejestracja: śr sty 14, 2009 21:36
Lokalizacja: Pruszków, się wie

Re: PREMIERSHIP i okolice

Post autor: Pan Cyga » sob lip 08, 2023 14:24

Orientujesz się, jak jest z zakupem biletów na londyńskie kluby, jeżeli chodzi o najwyższą ligę? Myślę, żeby jesienią albo zimą wybrać się na jakiś mecz. Są szanse na Chelsea, Arsenal, Tottenham albo WHU?

Awatar użytkownika
DEADLY SIN
Posty: 9767
Rejestracja: pt lip 30, 2004 13:21

Re: PREMIERSHIP i okolice

Post autor: DEADLY SIN » sob lip 08, 2023 14:58

Pan Cyga pisze:
sob lip 08, 2023 14:24
Orientujesz się, jak jest z zakupem biletów na londyńskie kluby, jeżeli chodzi o najwyższą ligę? Myślę, żeby jesienią albo zimą wybrać się na jakiś mecz. Są szanse na Chelsea, Arsenal, Tottenham albo WHU?
Jeśli nie będzie sold outu karnetów na dany stadion to bilet kupisz. ;) Tylko musisz monitorować stronę i kupić bilet możliwie wcześnie.

Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 4582
Rejestracja: czw sie 26, 2010 13:16

Re: PREMIERSHIP i okolice

Post autor: Ochotnik » wt lip 18, 2023 14:24

Pan Cyga pisze:
sob lip 08, 2023 14:24
Orientujesz się, jak jest z zakupem biletów na londyńskie kluby, jeżeli chodzi o najwyższą ligę? Myślę, żeby jesienią albo zimą wybrać się na jakiś mecz. Są szanse na Chelsea, Arsenal, Tottenham albo WHU?
Na WHU najbardziej, bo moge pomoc. Mam karnet wiec i pierszenstwo (prawie) w kupnie biletow.
Na Arsenal na pewno musisz miec karte kibica i wtedy jestes w stanie cos wydrzec. Jesli nie, to mozna probowac przez Expedie na przyklad, ale wtedy trzeba jakies £300 wylozyc.
Chelsea - pewnie podobnie, w dodatku oni maja dosc maly stadion wiec na PL ciezko sie wcisnac chyba. Z FA powinno byc lepiej.
Spurs - z wiadomych wzgledow mnie nie interesuja :wink:

Awatar użytkownika
DEADLY SIN
Posty: 9767
Rejestracja: pt lip 30, 2004 13:21

Re: PREMIERSHIP i okolice

Post autor: DEADLY SIN » wt lip 18, 2023 14:48

Ochotnik pisze:
wt lip 18, 2023 14:24
Pan Cyga pisze:
sob lip 08, 2023 14:24
Orientujesz się, jak jest z zakupem biletów na londyńskie kluby, jeżeli chodzi o najwyższą ligę? Myślę, żeby jesienią albo zimą wybrać się na jakiś mecz. Są szanse na Chelsea, Arsenal, Tottenham albo WHU?
Na WHU najbardziej, bo moge pomoc. Mam karnet wiec i pierszenstwo (prawie) w kupnie biletow.
Na Arsenal na pewno musisz miec karte kibica i wtedy jestes w stanie cos wydrzec. Jesli nie, to mozna probowac przez Expedie na przyklad, ale wtedy trzeba jakies £300 wylozyc.
Chelsea - pewnie podobnie, w dodatku oni maja dosc maly stadion wiec na PL ciezko sie wcisnac chyba. Z FA powinno byc lepiej.
Spurs - z wiadomych wzgledow mnie nie interesuja :wink:
Nie interesują Ciebie Spurs, ale Arsenal już tak? :diabel:

Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 4582
Rejestracja: czw sie 26, 2010 13:16

Re: PREMIERSHIP i okolice

Post autor: Ochotnik » wt lip 18, 2023 15:01

Spurs to najwiekszy przeciwnik WHU. Wyjatkowa maja fanbase... napinka jak Arsenal, tylko ze bez zadnych trofeow.
Arsenal - kumpel mial urodziny niedawno, a poniewaz jest fanem Arsenalu trzeba bylo bilety ogarnac - stad wiem :D
Ogolnie - nie masz karty klubowej to albo nie kupisz w ogole albo jestes na szarym koncu wiec zostaja jakies wypierdziane miejsca za relatywnie spora kase.

Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 4582
Rejestracja: czw sie 26, 2010 13:16

Re: PREMIERSHIP i okolice

Post autor: Ochotnik » pn sie 14, 2023 13:31

I ruszyla maszyna.
Luton i Sheffield najslabiej. Dzis Wolves - ciekawe jak oni po chaosie w przerwie. Villa srogi lomot od Srok, moglo byc lepiej, ale byli totalnie nieskuteczni pod ich bramka. Burnley - nie wiadomo, bo przy City to cudow ciezko sie spodziewac. Everton tez mnostwo szans i nic nie wpadlo, a Fulham i owszem. Liverpool w tym sezonie ma zadatki na bycie Polonia - duzo meczow bedzie BTTS i 2,5+ gola na mecz. Arsenal kopiuj wklej z zeszlego sezonu - na poczatku dominacja, kontrola, bramki, a nagle klapniecie, oddanie inicjatywy i sranko do konca.
West Ham zamiast docisnac dziadow po pierwszej bramce to przysnal i rykoszet i przejecie i bramka stracona. Dobrze, ze Alvarez i JWP podpisani i wciaz kilku innych na celowniku. Po odejsciu Rice'a pomoc gra lepiej, Soucek robi rajdy do przodu jak kiedys, Fornals tyra z tylu, Paqueta sieje zamieszanie. Tak ze kto wie czy paradoksalnie ten transfer nie spowoduje lepszej gry.
W niedziele Chelsea na zywca - poki co ekscytacja, na nerwy przyjdzie czas pozniej :wink:

Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 4582
Rejestracja: czw sie 26, 2010 13:16

Re: PREMIERSHIP i okolice

Post autor: Ochotnik » śr sie 16, 2023 9:15

Sedziowie z meczu Man Utd - Wolves odsunieci od prowadzenia nastepnej kolejki za nie podyktowanie oczywistego karnego dla Wolves. Tylko co z tego, nikt im punktu nie odda.

Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 4582
Rejestracja: czw sie 26, 2010 13:16

Re: PREMIERSHIP i okolice

Post autor: Ochotnik » pn sie 21, 2023 15:18

Z Wolves juz cos wiadomo - fatalne bledy w obronie, stwarzanie sobie sytuacji, ale brak skutecznosci i Brighton ich pojechalo 4-1 na Molineaux.Man Utd, ktore z kolei wymeczylo z Wolves 1-0 w piewszej kolejce, teraz 2-0 do tylu na wyjezdzie ze Spurs - wygladaja marnie, na Forest moze wystarczy, ale remis tez nie bedzie niespodzianka. Brentford jus sie chyba na dobre rozgoscil w PL, najpierw remis ze Spurs, teraz przejechali sie z walcem po Fulham 3-0 na wyjezdzie. Liverpool i City planowo - Newcastle nie mialo nic do powiedzenia z tym drugim, cos niby probowali, ale gdyby Halaand mial lepszy celownik to 3-0 bylo by na miekko. Villa odbila sie po lomocie na St James' Park i pojechala 4-0 slaaaaby Everton. West Ham przetrwal oblezenie Chelsea, Areola obronil karnego przy 1-1, a potem Antonio i Paqueta zalatwili reszte. A gralismy w "10" po czerwonej dla Aguerda. Piekna niedziela :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ODPOWIEDZ