W związku z wprowadzeniem certyfikatu SSL mogą wystąpić problemy z logowaniem na naszym forum. W większości przypadków zalecamy wyczyszczenie pamięci podręcznej (cache) przeglądarki i usunięcie "ciasteczek" w domenie wielkapolonia.pl. Instrukcje dla najpopularniejszych przeglądarek można znaleźć np. na stronie: https://pomoc.poczta.onet.pl/baza-wiedz ... egladarki/.

Dalsze informacje można znaleźć w tym temacie: viewtopic.php?f=16&t=16541&start=25#p687325

Polonia Spec Warszawa-Anwil Włocławek

Wszystkie tematy związane z sekcją koszykówki

Moderatorzy: Piotr WW, AvantGarde

Legolas
Posty: 168
Rejestracja: sob lis 25, 2006 15:35

Polonia Spec Warszawa-Anwil Włocławek

Post autor: Legolas » sob lis 25, 2006 15:48

co prawda przed meczem z anwilem gramy ze śląskiem,no ale do meczu z rumunami zostało tylko 6 dni...
Ostatnio z dopingiem na kole było różnie raz lepiej-raz gorzej...Ostatnio na meczu z czarnymi nie wygladało to najlepiej(powod oczywisty mecz z zawiszą),ale teraz runda pilkarska sie skonczyła takze ta wymówka odpada 8)
I właśnie dlatego na najbliższym meczu powinni sie zjawić WSZYSCY kibice i piłkarscy i koszykarscy bo to nie jest zwykły mecz to mecz z ANWILEM i znając życie przyjedzie ich na koło nie mała grupa.
Dlatego każdy kto żyw niech będzie na Obozowej w piątek o 18 i pomoże naszym grajkom w odniesieniu jakże cennego zwycięstwa!
Także w piątek o 18 cala hala ma byc pełna! :lol: :twisted:
i niech bedzie przynajmniej w polowie tak:
pozdro i do zobaczenia:][/url]

Muff
Posty: 282
Rejestracja: sob cze 12, 2004 11:06

Post autor: Muff » sob lis 25, 2006 16:06

Link trefny, albo robię coś nie tak :)

Chętnie wpadnę na mecz. Wstydem byłoby dać się przekrzyczeć przyjezdnym, a jest to prawdopodobne.

Czy są przewidziane jakiseś pokazy ultras? :D

KSP1911
Posty: 1120
Rejestracja: pt gru 30, 2005 21:52

Post autor: KSP1911 » sob lis 25, 2006 16:28

mi tez nie działa,a na meczu pojawie sie a co??
ostatnio jak byłem na meczu z Anwilem to ich kibice skupiali sie na "pozdrawianiu" nas i wysławianiu Legii.Wiec wszyscy na Koło!!

Duma
Posty: 1133
Rejestracja: ndz sty 11, 2004 20:56
Lokalizacja: co lokalizacja?

Post autor: Duma » sob lis 25, 2006 16:59

nie kopiujcie linku z "..." to wam bedzie chodzil

Awatar użytkownika
trebor
Posty: 629
Rejestracja: sob lip 01, 2006 17:46
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: trebor » sob lis 25, 2006 17:50

i ja przyjde 8) dawno mnie na koszu nie było, ostatni raz na torwarze... :oops: na kole doping prowadzony jest na jednej z trybun? czy jak to wygląda :?:

KSP1911
Posty: 1120
Rejestracja: pt gru 30, 2005 21:52

Post autor: KSP1911 » sob lis 25, 2006 18:06

na balkonie

keeper
Posty: 1747
Rejestracja: czw sie 05, 2004 11:22
Lokalizacja: b. ładna
Kontakt:

Post autor: keeper » sob lis 25, 2006 19:57

Przyjde , postaram sie kogos jeszcze wyciagnac. Przyłazić:!: , bo Anwil znowu będzie krzyczał : Gramy u Siebie! Nienawidze tej ekipy. Bylem chyba na 3 ostatnich trzech meczach Polonii z nimi i za każdym razem wkur**ali mnie coraz bardziej :twisted:

Awatar użytkownika
elektryk
Posty: 21893
Rejestracja: pt gru 02, 2005 13:22
Lokalizacja: od cioci

Post autor: elektryk » sob lis 25, 2006 20:48

No to trzeba będzie się przejść i pokazać miejsce w szeregu wioskowym :wink: :lol: .

Także dawajcie jak tak nas lubią to trzebaby godnie ich powitać

tommy
Posty: 3528
Rejestracja: ndz maja 16, 2004 22:26

Post autor: tommy » sob lis 25, 2006 21:40

mnie totalnie nie jara koszykówka. byłem na jednym meczu, jakieś to takie nudne, zasady skomplikowane (jakieś rzuty za 1, 2 i 3 pkt...) nie to co piłka nożna :) gdzie bramka to bramka i tyle.

KSP1911
Posty: 1120
Rejestracja: pt gru 30, 2005 21:52

Post autor: KSP1911 » sob lis 25, 2006 21:48

to nie idz ogladac mecz tylko podopingowac :). 8)

Lechislaw
IFC POLONI@
Posty: 2644
Rejestracja: pn mar 31, 2003 21:08
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: Lechislaw » sob lis 25, 2006 22:11

I krzyczec difens :lol: :lol:

Awatar użytkownika
trebor
Posty: 629
Rejestracja: sob lip 01, 2006 17:46
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: trebor » sob lis 25, 2006 22:27

Ludzie przychodzić :twisted: świetna okazja dla tych którzy narzekają że następny mecz na k6 dopiero za 4 miesiące :!: zawsze to jakaś namiastka k6 :wink:

Tiger
Posty: 593
Rejestracja: śr kwie 30, 2003 11:59

Post autor: Tiger » sob lis 25, 2006 22:47

keeper pisze:Przyjde , postaram sie kogos jeszcze wyciagnac. Przyłazić:!: , bo Anwil znowu będzie krzyczał : Gramy u Siebie! Nienawidze tej ekipy. Bylem chyba na 3 ostatnich trzech meczach Polonii z nimi i za każdym razem wkur**ali mnie coraz bardziej :twisted:
ja ich znielubiłem, po spotkaniu kilku gości z Włocławka pracujących w Warszawie, którzy jak sami twierdzili udzielali się w KK Anwilu, a w Warszawie zasuwali oczywiście...wiadomo gdzie. :x

William
Posty: 1110
Rejestracja: czw gru 18, 2003 13:33

Post autor: William » sob lis 25, 2006 23:16

To ja tak wrzucę swoje trzy grosze.
niech Ci co nigdy nie byli na koszykówce,raz się przemogą i wybiorą akurat na ten mecz.kibicowsko napewno bedzie to najciekawsze spotkanie jakie Nas czeka,Anwil ostatnio stawil się w sporej liczbie,kozaczył,śpiewał "Legia Warszawa",jesteśmy u siebie,obrażał Polonię...moze to nie o to w kibicowaniu chodzi,ale moze to zachecic niektorych do przyjscia.
moze jakies info na Glownej?

MICHAL KSP
Posty: 1212
Rejestracja: śr lip 09, 2003 2:18
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: MICHAL KSP » ndz lis 26, 2006 2:53

William pisze:To ja tak wrzucę swoje trzy grosze.
niech Ci co nigdy nie byli na koszykówce,raz się przemogą i wybiorą akurat na ten mecz.kibicowsko napewno bedzie to najciekawsze spotkanie jakie Nas czeka,Anwil ostatnio stawil się w sporej liczbie,kozaczył,śpiewał "Legia Warszawa",jesteśmy u siebie,obrażał Polonię...moze to nie o to w kibicowaniu chodzi,ale moze to zachecic niektorych do przyjscia.
moze jakies info na Glownej?
Popieram, to będzie kibicowsko najciekawszy mecz w tym sezonie.
A za poziom dopingu (zagłuszania) w zeszłym roku powinniśmy odwdzięczyć się im bardzooooo głośnym dopingiem dla Polonii.

Tytus
Posty: 1376
Rejestracja: wt kwie 01, 2003 10:55
Lokalizacja: Mazury

Post autor: Tytus » ndz lis 26, 2006 10:46

Niech nas bedzie cały balkon jak za dawnych dobrych lat

Profesor Ciekawski
(P)ierwsza Drużyna
Posty: 2621
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 18:13
Kontakt:

Post autor: Profesor Ciekawski » ndz lis 26, 2006 14:37

ja zmobilizuję tylu znajomych ile się uda. Szkoda, że piątek, a nie sobota. W sobotę byłoby łatwiej.

Tylko czy nasi Grajkowie zdają sobie sprawę, że mecz z Anwilem jest wyjątkowy? Myślę, że wątpię niestety

Legolas
Posty: 168
Rejestracja: sob lis 25, 2006 15:35

Post autor: Legolas » pn lis 27, 2006 15:18

I JESZCZE JEDNO!MECZ BEDZIE TRANSMITOwANY W TELEWIZJI!Takze tym bardzierj powinno nas to zmobilizowac!

Profesor Ciekawski
(P)ierwsza Drużyna
Posty: 2621
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 18:13
Kontakt:

Post autor: Profesor Ciekawski » pn lis 27, 2006 18:14

kiedy w końcu mecz z Anwilem? Podobno miał być przeniesiony na piątek, ale w dzisiejszej wiadomości na oficjałce twardo powtarza się data sobotnia. No to jak w końcu?

Legolas
Posty: 168
Rejestracja: sob lis 25, 2006 15:35

Post autor: Legolas » pn lis 27, 2006 18:20

Polonia SPEC - Anwil
02.12.06 g. 18:00

Mokotowski
Wielki Elektronik
Posty: 693
Rejestracja: czw cze 05, 2003 10:36
Lokalizacja: Wola

Re: Polonia Spec Warszawa-Anwil Włocławek

Post autor: Mokotowski » pn lis 27, 2006 20:45

Legolas pisze:no ale do meczu z rumunami
Jestem zupełnie niekumaty, jeśli chodzi o koszykówkę. To będzie pierwszy mecz, jaki obejrzę w życiu, więc mam dwa pytania debila:

1. Dlaczego Anwil to Rumuni?

2. Gdzie mam się stawic, żeby byc w młynie i czy znajomośc repertuaru z piłki wystarczy mi do uczestniczenia w dopingu?

KSP1911
Posty: 1120
Rejestracja: pt gru 30, 2005 21:52

Post autor: KSP1911 » pn lis 27, 2006 20:53

wbijaj na balkon, wystarczy + jeszcze difens ;)

Awatar użytkownika
elektryk
Posty: 21893
Rejestracja: pt gru 02, 2005 13:22
Lokalizacja: od cioci

Post autor: elektryk » pn lis 27, 2006 20:59

co 24 sekundy trzeba krzyczeć difens :lol: :lol:

William
Posty: 1110
Rejestracja: czw gru 18, 2003 13:33

Post autor: William » pn lis 27, 2006 22:43

ufff dobrze ze w koncu w sobote a nie w piatek.
dajcie info na Glownej stronie,by zmobilizowac ludzi,wspomijcie o kibicach Anwilu;]

suligus
Posty: 2117
Rejestracja: pn kwie 07, 2003 22:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: suligus » pn lis 27, 2006 23:31

chciałem zauwazyć, ze na krzesełkach też można kibicować, nie trzeba zaraz na balkonie. Doping musi być ze wsech stron... :twisted:

ODPOWIEDZ