W związku z wprowadzeniem certyfikatu SSL mogą wystąpić problemy z logowaniem na naszym forum. W większości przypadków zalecamy wyczyszczenie pamięci podręcznej (cache) przeglądarki i usunięcie "ciasteczek" w domenie wielkapolonia.pl. Instrukcje dla najpopularniejszych przeglądarek można znaleźć np. na stronie: https://pomoc.poczta.onet.pl/baza-wiedz ... egladarki/.

Dalsze informacje można znaleźć w tym temacie: viewtopic.php?f=16&t=16541&start=25#p687325

Znaleziono 303 wyniki

autor: krol_olch
pn wrz 19, 2011 0:06
Forum: Sport w Polsce i na świecie
Temat: PREMIERSHIP i okolice
Odpowiedzi: 578
Odsłony: 164242

Re: PREMIERSHIP i okolice

Leoncoeur pisze:http://www.sport.pl/pilka/1,65080,10307 ... enalu.html

"Ma ktoś zegarek?"
"Jest prawie 10 po Szczęsnym."

:D
nie wiem czemu wszyscy sie jaraja tym dżołkiem, który jest fatalnie przetłumaczony i po polsku w ogóle nie trybi.
autor: krol_olch
pt cze 17, 2011 8:34
Forum: Everything concerning Polonia
Temat: Adrian Mierzejewski
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 4708

Re: Adrian Mierzejewski

he is completely different than Lewandowski. Hard to compare. But I definitely think you paid more than he is really worth. 3 million would already be a lot for an offensive winger who has yet to stabilize his form. However, his progress over the last 2 years was so big, that if he keeps it up, you ...
autor: krol_olch
czw cze 16, 2011 14:53
Forum: Everything concerning Polonia
Temat: Adrian Mierzejewski
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 4708

Re: Adrian Mierzejewski

AvantGarde pisze:so... congratulations. You will have a fantastic player.
very overpriced, but good :)
autor: krol_olch
wt cze 14, 2011 14:51
Forum: Everything concerning Polonia
Temat: Adrian Mierzejewski
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 4708

Re: Adrian Mierzejewski

Trabzon-wha? Sorry to say that, but only players at the end of their careers are heading for Turkey. Your league might be stronger than ours, but no TV broadcasts it, and a transfer to Turkey basically means dissapearing. Mierzejewski wants to play for the Polish national team at the EURO 2012. A mo...
autor: krol_olch
wt maja 10, 2011 9:40
Forum: Sport w Polsce i na świecie
Temat: Zabawa kibicowska
Odpowiedzi: 3645
Odsłony: 503719

Re: Zabawa kibicowska

Arsenal?
autor: krol_olch
pn maja 09, 2011 8:29
Forum: Sport w Polsce i na świecie
Temat: Zabawa kibicowska
Odpowiedzi: 3645
Odsłony: 503719

Re: Zabawa kibicowska

nie mam weny jakos od soboty, jesli ktos ma pytanie - niech wrzuca
autor: krol_olch
pt maja 06, 2011 15:52
Forum: Sport w Polsce i na świecie
Temat: Zabawa kibicowska
Odpowiedzi: 3645
Odsłony: 503719

Re: Zabawa kibicowska

- AS Roma
- Wolverhampton
- FC Midtjylland
- Piacenza Calcio

tego drugiego zadania... wciaz mysle :)
autor: krol_olch
śr maja 04, 2011 19:56
Forum: Sport w Polsce i na świecie
Temat: Zabawa kibicowska
Odpowiedzi: 3645
Odsłony: 503719

Re: Zabawa kibicowska

Chrobry Głogów?
autor: krol_olch
pt kwie 29, 2011 8:03
Forum: Sport w Polsce i na świecie
Temat: EURO 2012
Odpowiedzi: 337
Odsłony: 94603

Re: EURO 2012

moja Babcia juz w zeszlym tygodniu mowila, ze w Plabanii juz ktos wygral bilety, wiec jak ja jeszcze nie dostalem "emesa" ze wygralem, to na pewno obejde sie smakiem. I co? I miała rację.
autor: krol_olch
pn sie 02, 2010 12:06
Forum: Polonia Warszawa
Temat: Ile herbów ma Polonia
Odpowiedzi: 50
Odsłony: 57553

Re: Ile herbów ma Polonia

sadzac po rysunkach i zdjeciach z lat 20-30. byl jeszcze herb w postaci tarczy bialoczerwonej z napisem Polonia w pasku na gorze tarczy - znas zOio dokladna date przyjecia herbu KSP?
autor: krol_olch
ndz kwie 04, 2010 14:43
Forum: Sport w Polsce i na świecie
Temat: Wyniki druzyn, ktore lubimy
Odpowiedzi: 3238
Odsłony: 524402

REAL ZARAGOZA 2:0 Malaga CF

Brawo! Utrzymanie coraz pewniejsze!
autor: krol_olch
pt gru 11, 2009 11:51
Forum: Sport w Polsce i na świecie
Temat: American Football
Odpowiedzi: 114
Odsłony: 71029

znam gosci ktory gral w Warsaw Eagles, podczas gdy jego brat trenowal w koszykarskiej Polonii - to zawsze jakies zakotwiczenie ;) futbol bywa super, ale pamietam straszliwy zawod jaki sprawil mi Superbowl bodaj w 2003 roku (z Janikowskim) - straszliwie nudny final, malo touchdownow - no i te ciagle ...
autor: krol_olch
wt wrz 15, 2009 8:36
Forum: Polonia Warszawa
Temat: W Warszawie powstaną dwa nowoczesne stadiony
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 9739

o prosze, kolejny doskonaly debiut. Jest temat Modernizacja Stadionu gdzie ta sprawa jest walkowana od kilkuset stron.
autor: krol_olch
ndz wrz 06, 2009 21:30
Forum: Sport w Polsce i na świecie
Temat: Klub nam najbliższy...
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 4693

chyba wiecej niz 3 latat temu. Mowiac w skrocie - zaczelo sie od barw a konkretnie o tematu zalozonego przez Oiolosse nt. druzyn grajacych w czacnych koszulach. Potem zaczely sie kontakty z kibicami FCM, wymiany szali itd. Pare osob od nas ma szale FCM a czapki chyba 2 ;) Ludzie ze Stoiska robili Du...
autor: krol_olch
czw sie 13, 2009 10:29
Forum: Sport w Polsce i na świecie
Temat: Wyniki druzyn, ktore lubimy
Odpowiedzi: 3238
Odsłony: 524402

Macedonia - Hiszpania 2:3 Macedonia prowadzila 2:0 do przerwy po golach Gorana Pandeva (Lazio), nasz Vlade Lazarevski wszedl po przerwie a Filip Ivanovski ok. 54'. Druga bramka dla Hiszpanow po ewidentnym spalonym, a przy trzeciej obroncy (w tym Vlade) zagapili sie zupelnie. http://www.youtube.com/w...
autor: krol_olch
pn sie 10, 2009 22:46
Forum: Everything concerning Polonia
Temat: Polonia - NAC / NAC - Polonia
Odpowiedzi: 365
Odsłony: 110696

Napiszcie naszym holenderskim gościom, że nasi z tymi golami spóźnili się kilka dni, bo założenie było takie, że w Bredzie 2-1 dla NAC-u miało się utrzymać do 90 minuty a potem mieliśmy strzelić 2 bramy jak w niedzielę :lol: 8) . Ja nie umiem więc proszę o jakiegoś poliglotę :lol: :lol: Elektryk as...
autor: krol_olch
śr sie 05, 2009 11:33
Forum: Everything concerning Polonia
Temat: Polonia - NAC / NAC - Polonia
Odpowiedzi: 365
Odsłony: 110696

as long as the Locos don't try to make it "funny" - eg. "Thank you Poles" and an image of some people picking tomatoes and asparagus ;) - its a very very nice gesture on your part. enough from me about the "funny songs" - I can see that it all boils down to cultural traits, and that it was not meant...
autor: krol_olch
śr sie 05, 2009 10:25
Forum: Everything concerning Polonia
Temat: Polonia - NAC / NAC - Polonia
Odpowiedzi: 365
Odsłony: 110696

I'm not saying its a major incident, but I was wondering about the "real" image of this "gezellig" atmosphere that NAC EL was mentioning.
autor: krol_olch
śr sie 05, 2009 10:08
Forum: Everything concerning Polonia
Temat: Polonia - NAC / NAC - Polonia
Odpowiedzi: 365
Odsłony: 110696

Luckily not. It didn't last very long, maybe 10 seconds. I guess more people didn't find it very funny. 2 other chants were okay, we sang to you: A- A- A- aspergestekers! To- To- To- Tomatenplukkers! It means asparagus cutters and the second means tomato pickers. It's a (not so very funny) joke. Be...
autor: krol_olch
wt sie 04, 2009 12:27
Forum: Everything concerning Polonia
Temat: Polonia - NAC / NAC - Polonia
Odpowiedzi: 365
Odsłony: 110696

the flag was made special for that game, but not specially for you, sorry. Btw. you seem to be very positive about the whole trip, but then you were already positive about it before the game. Can you tell what were the impressions of the "average" Breda fan? I would assume that most of you were kind...
autor: krol_olch
pn sie 03, 2009 9:25
Forum: Everything concerning Polonia
Temat: Polonia - NAC / NAC - Polonia
Odpowiedzi: 365
Odsłony: 110696

to be precise it says:
SZACUNEK ZA MESTWO I WIARE W ZWYCIESTWO
as mesc said - Respect for the courage and brlief/trust in victory.
autor: krol_olch
sob lip 25, 2009 10:47
Forum: Everything concerning Polonia
Temat: Helpful info if you're visiting Warsaw and Polonia
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 10780

Hmm.. pubs close at 23.00h? Isn't that a bit early? Do many pubs close at that time? I said "pubs in the area" meaning those in the New and Old Town. This district is a bit weird, because apart from tourist attractions its also the place inhabited by old-age pensioners. That is why the nightlife th...
autor: krol_olch
sob lip 25, 2009 9:05
Forum: Everything concerning Polonia
Temat: Polonia - NAC / NAC - Polonia
Odpowiedzi: 365
Odsłony: 110696

where will we stand by the way? i dont see stands behind the goal (so thats good already hehe). Guess we wont have a whole long side? are there fences to keep us away from the polonia supporters or something? The authorities governing the stadium were supposed to construct a small make-shift stand ...
autor: krol_olch
pt lip 24, 2009 13:42
Forum: Everything concerning Polonia
Temat: Polonia - NAC / NAC - Polonia
Odpowiedzi: 365
Odsłony: 110696

Polonia on transfermarkt.de : http://www.transfermarkt.de/de/verein/2745/polonia-warszawa/uebersicht/startseite_sort_mw.html NAC on transfermarkt.de : http://www.transfermarkt.de/de/verein/132/nac-breda/uebersicht/startseite_sort_mw.html apart from Amoah who is not from our galaxy, the teams seem co...
autor: krol_olch
pt lip 24, 2009 8:21
Forum: Everything concerning Polonia
Temat: Helpful info if you're visiting Warsaw and Polonia
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 10780

2. thursday for some pre-match drinks, not too far away from the stadium, 3. thursday night. for pre-match drinks the Old and New Town (especially New Town Square - Rynek Nowego Miasta - and Freta street) will be great. Close to the stadium and generally nice. Post-match drinks are more of a proble...