JEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTT

Wszystko co związane ze sportem w Polsce i na świecie, a co nie dotyczy Polonii

Moderatorzy: Bzyczek, Lechislaw, Vlad

Awatar użytkownika
Oiolosse
Posty: 4121
Rejestracja: sob maja 31, 2003 23:13
Lokalizacja: Bielany | Marymont | Ruda
Kontakt:

Post autor: Oiolosse » sob lut 25, 2006 13:47

Badenow pisze:Gocu i widzisz Sikora ciezko pracował cały sezon i medal zdobył, a nie chodził po telewizjach i kolorowych czasopisamch
Buahahaha :D
Baden, wez juz nic nie pisz bo sie osmieszasz.
Najpierw piszesz "ta Olimpiada to jedna wielka nasza porazka". Piszesz to w momencie, gdy jest to jedna z najlepszych ostatnich olimpiad.
Pozniej piszesz, ze Sikora zdobyl medal, bo trenowal, a nie sie lenil. A przypomne Ci, ze to pierwszy medal olimpijski Sikory na 4 olimpiady. To co? Wczesniej nie trenowal? 12 lat sie opierdalal, ze nie mielismy medalu?

Owszem Tomek zasluzyl na medal ciezka praca. Ale nie kazdy kto ciezko pracuje zdobywa medal. Bjoerndalen nie pracowal ciezko, ze zdobyl "tylko braz"? Na zeszlej olimpiadzie zdobyl 4*zloto. Czyli co? Teraz juz mu sie nie chce?

Nie pisz o czyms, o czym nie masz zielonego pojecia.

SKJ
Posty: 2361
Rejestracja: pn mar 29, 2004 10:36
Lokalizacja: z nikąd

Post autor: SKJ » sob lut 25, 2006 14:36

Widzisz Oio trzeba było w życiu łyknąć sporu czynnie,żeby takie rzeczy wiedzieć. Nie każdy kto ciężko trenuje zostaje Mistrzem Olimpijskim lub chociażby mistrzem podwórka! Do tego trzeba mieć też fuuuuurę szczęścia

Jacek Herbert

Post autor: Jacek Herbert » sob lut 25, 2006 17:48

Przeciwnicy do dziury :wink:

Justyna i Tomasz - wielki szacun i WIELKIE BRAWA!!!!!!!!!

Badenow
Posty: 2315
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 19:14
Lokalizacja: Anglia

Post autor: Badenow » sob lut 25, 2006 22:47

akurat Sikora w trakcie tego sezonu miał dobre wystepy i były szanse na to ze moze powalczyc i mu sie udało i zawdziecza to tym ze ciezko pracował na treningach i teraz ma tego efekty pewnie szczescie tez mu pomogło.

Nie ma co popadac w zachwyt ze jest to nasza najlepszy start, bo rodzi to pytanie po co wysyłani sa zawodnicy którzy z góry skazani sa na porazke :?: nie wiem czy ogladales konferencje mistra sportu ktory mówił o przydziale pieniedzy poszczególnym zwiazkom z budzetu panstwa, ze spełnuone sa wszytskie warunki aby zawodnicy mogli sie przygotowac w dobrych warunach wiec Twój argument o tym ze nie maja gdzie trenowac upadł. Cieszyc sie mozna z tych medali bo jest to sukces ale nie wywoływac euforii tak jak jest teraz. Za pewno Sikora i Kowalczyck teraz wszytskie nagrody w Polsce zdobeda, zaczna reklamowac czekoladki itp i sie skoncza tak jak Małysz. Moim zdaniem szans na medal było wiecej słabe starty Jagny i Małysza gdzie była realna szansa na ugraniu czegos, moze nasteonym razem bedzie lepiej :D

SKJ
Posty: 2361
Rejestracja: pn mar 29, 2004 10:36
Lokalizacja: z nikąd

Post autor: SKJ » sob lut 25, 2006 23:01

Człowieku to,że oni mieli ptasie mleko to nic nie znaczy. Bo takich jak oni to w świecie są 10-tki! A miejsc na pudle 3. Poza tym jak mamy wychodować sportowców jak nie ma warunków,żeby to zrobić. Bo przecież 10 latki chyba nie jeżdżą za granicę by móc startować w dobrych warunkach :roll: . W ten sposób jaki mamy to może czasem się coś wychodować, ale to wszystko graniczy z cudem

Awatar użytkownika
Oiolosse
Posty: 4121
Rejestracja: sob maja 31, 2003 23:13
Lokalizacja: Bielany | Marymont | Ruda
Kontakt:

Post autor: Oiolosse » sob lut 25, 2006 23:24

Badenow pisze:akurat Sikora w trakcie tego sezonu miał dobre wystepy i były szanse na to ze moze powalczyc i mu sie udało i zawdziecza to tym ze ciezko pracował na treningach i teraz ma tego efekty pewnie szczescie tez mu pomogło.
Szanse sa zawsze. Marczulajtis tez ciezko pracowala, ale jej sie nie udalo.
Nie ma co popadac w zachwyt ze jest to nasza najlepszy start,
Byly lepsze. Ale nikt w zachwyt nie wpada. Gratulujemy zawodnikom, ktorzy mimo fatalnych okolicznosci mimo wszystko powalczyli i im sie udalo
bo rodzi to pytanie po co wysyłani sa zawodnicy którzy z góry skazani sa na porazke :?:
Zdefiniuj skazanie na porazke. 20 miejsce na olimpiadzie? 30? 50? Biatlonisci pojechali sie uczyc. Wielu pojechalo, bo "moze im sie uda i beda w 20". Czego bys chcial? Zeby na olimpiade pojechali skoczkowie, Sikora, Kowalczyk i Marczulajtis? I wtedy wogole bedziemy mogli zapomniec o innych konkurencjach.
nie wiem czy ogladales konferencje mistra sportu ktory mówił o przydziale pieniedzy poszczególnym zwiazkom z budzetu panstwa, ze spełnuone sa wszytskie warunki aby zawodnicy mogli sie przygotowac w dobrych warunach wiec Twój argument o tym ze nie maja gdzie trenowac upadł.
Nie upadl. Bo nie mowie tylko o olimpijczykach. To, ze pojawila sie kasa na wypozyczenie boba nie oznacza, ze sa warunki do rozwoju bobsleja w Polsce.
A to, ze na Polonii jest masazysta i lekarz oznacza, ze "sa dobre warunki". Ale w trzeciej lidze angielskiej masazystow jest pieciu. Tam warunki sa "lepsze".
Cieszyc sie mozna z tych medali bo jest to sukces ale nie wywoływac euforii tak jak jest teraz.
A czy ktos wywoluje euforie? czy ktos mowi, ze Polska jest potega sportow zimowych? Nie. Wiekszosc gratuluje podkreslajac, ze medale sa "wyjatkiem od reguly".
Za pewno Sikora i Kowalczyck teraz wszytskie nagrody w Polsce zdobeda, zaczna reklamowac czekoladki itp i sie skoncza tak jak Małysz.
Po raz kolejny cos piszesz, a ja odpowiadam: BUAHAHAHA ;) Co Ty wiesz o skokach narciarskich? Malysz sie skonczyl? :D Wymien mi w takim razie zawodnika, ktory sie nie skonczyl. Jens Weissflog i Matti Nykanen. Ktos jeszcze? Nie. Wszyscy sie "skonczyli" jak Malysz, ktory od ponad 10 lat wygrywa konkursy tudziez znajduje sie w scislej czolowce. Zycze Ci, zebys sie skonczyl jak Malysz ;)
Moim zdaniem szans na medal było wiecej słabe starty Jagny i Małysza gdzie była realna szansa na ugraniu czegos, moze nasteonym razem bedzie lepiej :D
Heh... Oczywiscie, ze szans bylo wiecej. ;) Wiesz: zawsze jest wiecej szans medalowych niz medali. I serio gadanie, zeby na olimpiade jechali tylko Ci, ktorzy moga byc w pierwszej 5 jest smieszne. Bo w pierwszej 5 moze byc niemal kazdy.

Badenow
Posty: 2315
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 19:14
Lokalizacja: Anglia

Post autor: Badenow » ndz lut 26, 2006 15:30

ok niech sie ucza :D a za 4 lata bedzie to samo albo i jeszcze gorzej.

ok moze Małysz sie nie skonczył, ale era jego sukcesów tak mysle ze są nikłe szanse na to że sie odrodzi ma juz te swoje lat chyba 27 albo 26. Jedno co może zaprocentować że za lat 5 pojawi sie ktos kto bedzie w miare dobrze skakał, no ale w piłce noznej wiele było talentow w wieku 17-21 a potem gdzies ich fenomen sie konczył i stawali sie zwykłymi zawodnikami. A popatrz sobie na Czechy ile maja medali itp Sa o wiele mniejszym krajem i mniej wiecej podobnymi warunkami infrastruktury sportowej moze poprstu mają lepsza baze szkoleniowa(lepszych trenerów) :?:

bo nie wierze w to że w Czechach jest zdolniejsza młodziez niz u nas.

SKJ
Posty: 2361
Rejestracja: pn mar 29, 2004 10:36
Lokalizacja: z nikąd

Post autor: SKJ » ndz lut 26, 2006 15:37

Badenow pisze:ok niech sie ucza :D a za 4 lata bedzie to samo albo i jeszcze gorzej.

ok moze Małysz sie nie skonczył, ale era jego sukcesów tak mysle ze są nikłe szanse na to że sie odrodzi ma juz te swoje lat chyba 27 albo 26. Jedno co może zaprocentować że za lat 5 pojawi sie ktos kto bedzie w miare dobrze skakał, no ale w piłce noznej wiele było talentow w wieku 17-21 a potem gdzies ich fenomen sie konczył i stawali sie zwykłymi zawodnikami. A popatrz sobie na Czechy ile maja medali itp Sa o wiele mniejszym krajem i mniej wiecej podobnymi warunkami infrastruktury sportowej moze poprstu mają lepsza baze szkoleniowa(lepszych trenerów) :?:

bo nie wierze w to że w Czechach jest zdolniejsza młodziez niz u nas.
byłeś w Czechach? Jak oni mają podobną infrastrukturę to ja przepraszam. A czy mają zdolniejszą młodzież? Nie wiem. Na pewno ich młodzież nie zadowala się sukcesami w rodzimych ligach. Nie chcą zostać lokalną gwiazdą chwaląc się furą i komurą. Tam się pracuje. Trochę podobna mentalność jak u Niemców. Poza tym mają działaczy a nie krętaczy. A o tym już mówił kiedyś Liczka. Jak tam zadzwoni zachodni klub i chce kupić reprezentanta kraju za milion euro to się odkłada telefon. U nas działacz już liczy ile z tego wyciągnie... Mentalność i ambicja!!!!Tym różnią się Czesi od Polaków

Awatar użytkownika
Oiolosse
Posty: 4121
Rejestracja: sob maja 31, 2003 23:13
Lokalizacja: Bielany | Marymont | Ruda
Kontakt:

Post autor: Oiolosse » ndz lut 26, 2006 16:03

Badenow pisze:ok niech sie ucza :D a za 4 lata bedzie to samo albo i jeszcze gorzej.
Mozliwe. Ale mozliwe, ze bedzie jak z Sikora:
W Nagano byl 28 na 10 km i 47 na 20 :>
W Lillehamer 32 na 10km.
W Salt Lake City 25 na 12,5, 31 na 10km, 46 na 20km...
Czyli lepiej bylo go zostawic, bo przeciez 4 lata pozniej powinno byc tak samo albo i jeszcze gorzej? :P
ok moze Małysz sie nie skonczył, ale era jego sukcesów tak mysle ze są nikłe szanse na to że sie odrodzi ma juz te swoje lat chyba 27 albo 26.
Mozliwe. Malysz jest juz trzecim najlepszym zawodnikiem w historii skokow. Ale nadal skacze: lepiej niz skakal Goldberger, lepiej niz skacze Peterka, lepiej niz skacze Schmidt. Czyli LEGENDY skokow.
Reasumujac: bredzisz. Rownie dobrze moge powiedziec, ze Antek Lukasiewicz skonczy sie jak Beckham ;)
Jedno co może zaprocentować że za lat 5 pojawi sie ktos kto bedzie w miare dobrze skakał,
O tym wlasnie pisze od kilku postow. Fajnie, ze to zrozumiales.
no ale w piłce noznej wiele było talentow w wieku 17-21 a potem gdzies ich fenomen sie konczył i stawali sie zwykłymi zawodnikami.
Ale kilku zawodnikow jednak sie znalazlo i po raz drugi z rzedu Polska gra na MS. Nadal nie jest to szczyt mozliwosci, ale widac, ze szkolenie mlodziezy cos daje.
A popatrz sobie na Czechy ile maja medali itp Sa o wiele mniejszym krajem i mniej wiecej podobnymi warunkami infrastruktury sportowej moze poprstu mają lepsza baze szkoleniowa(lepszych trenerów) :?:
:D porownujesz nasza infrastrukture do ich? :D Nasze kluby do czeskich? :D Hahahaha :D
Wiesz ile jest lodowisk w Polsce? Mniej niz 50 (jedno na 780tys ludzi, jedno na 6200km^2). Na Czechach rok temu bylo 151 (jedno lodowisko na 68tys ludzi, jedno na 522km^2). Jeszcze jakies pytania? Zeby bylo ciekawiej: a tu lista lodowisk w Toronto: http://www.toronto.ca/parks/recreation_ ... _rinks.htm - nie liczac tych, ktore sa "zajete" przez zawodowcow. Jest ich wiecej niz w calej Polsce :>
bo nie wierze w to że w Czechach jest zdolniejsza młodziez niz u nas.
U nich ta mlodziez jest wychwytywana i trenowana. A u nas cwiczy Muai Thai albo siedzi pod blokami.

Obelix
Posty: 6640
Rejestracja: pn maja 16, 2005 18:41

Post autor: Obelix » pn lut 27, 2006 8:18

Pamiętam igrzyska w Calgary i mecz naszych hokeistów z Kanadą, przegrany raptem 0:1. Komentator przytoczył liczby, z których wynikło, że w Kanadzie jest więcej hal lodowych, niż w Polsce... hokeistów. Przypominam, że ludnościowo Kanada jest mniej więcej taka jak Polska. To na temat naszej infrastruktury...
Acha, niedawno słyszałem, że w Turcji też mają więcej hal do hokeja, niż my. Polskie sporty zimowe oparte są na CUDZIE. Że istnieją. Co do Małysza - taki drugi nie trafi nam się już NIGDY. Właśnie z powyższych powodów - cud zdarza się tylko raz. MOżemy liczyć na skoczków pokroju Fijasa, Bobaka, czasem może na jakiegoś Fortunę. Tyle.

Awatar użytkownika
Zbyniu
Posty: 1844
Rejestracja: pt maja 07, 2004 13:34
Lokalizacja: z bródnej dzielnicy ;)

Post autor: Zbyniu » pn lut 27, 2006 13:22

U nas w ogóle trzeba się cieszyć nawet z jednego medalu, bo dwa to naprawdę ogromny sukces. Zgadzam się z Obelixem - drugi Małysz nie trafi nam się już więcej, chyba, że coś się zmieni (czytaj: kasa i zaplecze) - ale to marzenia ściętej głowy. I jak mamy się porównywać z naszymi sąsiadami, nawet z Czechami?
W jakiej bowiem dyscyplinie zimowej mamy mieć sukcesy?
Bobsleje? Nie ma u nas nawet jednego sztucznego toru - a więc nie ma gdzie trenować, a ponoć załoga Kupczyka jest "skazana na sukces". Ale jak o czymś takim mówić jak nie stać nas, żeby mu kupić jednego boba z prawdziwego zdarzenia. Przykładowo pierwsza lepsza załoga niemiecka ma 3-4 równorzędne boby, a niektóre nawet więcej. A jakby coś się wydarzyło np. awaria wszystkich (choć to niemożliwe) to kasa na następne trzy znajdzie się błyskawicznie.
Panczeniści? Owszem mamy utalentowanych łyżwiarzy szybkich i co z tego? W kraju nie ma ani jednego krytego toru łyżwiarskiego. I jak Wójcicka mówiła - pozostaje tych parę na świeżym powietrzu. Problem tylko w tym, że te świeże powietrze to czasem minus 15-20 stopni. Dziękuję za takie warunki... W samej Holandii jest kilkanaście (jak nie kilkadziesiąt) torów łyżwiarskich z prawdziwego zdarzenia.
Narciarze klasyczni i biathloniści? Jedyne co mają to niezłych trenerów, zdolności i wiarę we własne siły (Kowalczyk i Sikora). Jak mamy osiagać sukcesy w biegach skoro nie mamy zaplecza np. specjalistów od smarowania nart, a ma to bardzo istotne znaczenie w tych sportach (poza oczywiście strzelaniem w biathlonie). A tak zamiast spokojnie czekać na start to trenerzy (a czasem zawodnicy) muszą wstać w środku nocy, żeby dobrać smar do nart - i prawda jest taka, że raz wyjdzie, a innym razem nie. Efekt wiadomy. Na igrzyskach ekipa niemiecka miała w składzie więcej takich specjalistów (też od odnowy biologicznej, fizykoterapii itp.) niż my sportowców we wszystkich dyscyplinach.
Skoki narciarskie? Mając jedną skocznię z prawdziwego zdarzenia? Chyba nie bez powodu skoczkowie ciągle muszą korzystać w okresie przygotowawczym z uprzejmości Austriaków czy Finów. Bo u nas za dużo zależy od widzimisię zarządzających jedyną naszą skocznią - czytaj: przygotowanie do skakania.
Przykłady można mnożyć w innych dyscyplinach zimowych (i nie tylko).
A wszystko rozbija się o jedno - o kasę. Stać naszych włodarzy na wybudowanie super Centrum Olimpijskiego, ale nie stać na finansowanie tego olimpizmu. No chyba, że poprzez olimpizm rozumieją oni wygrzewanie tyłków na fotalach w super-centrum. Jakby rozmach tego budynku przełożyć na wartość sportową naszych olimpijczyków to powinniśmy wrócić z IO z workiem medali.
A poza tym młodzież się nie interesuje sportem, choć kto wie jak byłyby środki na jego rozwój to może i chętni by się znaleźli.
Reasumując: temat-rzeka. I wyciagając z tego wnioski powinniśmy s..ć ze szczęścia, że zdobyliśmy chociaż dwa medale. Bo patrząc na to wszystko trzeźwo - nie powinniśmy.
Pozdrowionka

Obelix
Posty: 6640
Rejestracja: pn maja 16, 2005 18:41

Post autor: Obelix » śr mar 01, 2006 2:56

Zgadzam się z przedmówcą! 8)

Awatar użytkownika
Oiolosse
Posty: 4121
Rejestracja: sob maja 31, 2003 23:13
Lokalizacja: Bielany | Marymont | Ruda
Kontakt:

Post autor: Oiolosse » sob lut 27, 2010 22:27

Badenow pisze:ok niech sie ucza :D a za 4 lata bedzie to samo albo i jeszcze gorzej.

ok moze Małysz sie nie skonczył, ale era jego sukcesów tak mysle ze są nikłe szanse na to że sie odrodzi ma juz te swoje lat chyba 27 albo 26.
Odświeżam temat :D

Awatar użytkownika
elektryk
Posty: 20789
Rejestracja: pt gru 02, 2005 13:22
Lokalizacja: od cioci

Post autor: elektryk » ndz lut 28, 2010 1:23

Ale, że Dudka na Igrzyska nie wzięli... Super się to czytało hehehe.
Powiem tak: Jak ktoś by powiedział kilka dni temu, że w panczenach zdobędziemy medal to bym go odesłał do Tworek. Oglądałem naszych na tym torze i aż żal było patrzeć. Same ogórki z ostatnich miejsc!
A tu proszę!

O piczy kłak (przepraszam urażonych słownictwem) byłoby minimum srebro! BRAWO!

Awatar użytkownika
goora
Posty: 3937
Rejestracja: czw maja 24, 2007 15:21
Lokalizacja: Stara Ochota

Re: JEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTT

Post autor: goora » czw paź 27, 2011 21:58

JEEEEESSSSTTT
ogladaliscie mecz Radwanskiej z Ruską? ja dawno tenisa nie ogladalem, tutaj 3 meczbole wybronione, Radwanska ciagle przegrywa w glebi kortu wali loby Ruska smecze ktora Radwanska wyciaga w sobie tylko znany sposob po czym kontruje, Ruska cala chodzi, normalnie nie wie co sie dzieje, cos niesamowitego

Awatar użytkownika
Oiolosse
Posty: 4121
Rejestracja: sob maja 31, 2003 23:13
Lokalizacja: Bielany | Marymont | Ruda
Kontakt:

Re:

Post autor: Oiolosse » pn lut 17, 2014 5:22

Oiolosse pisze:Ba Stoch byl 16 indywidualnie na duzej. Wyprzedzil np. Widhoelzla, Happonena, Kiuru, Kasai, Kranjca... To juz nie przybledy, tylko niezli skoczkowie. Ale za kilka lat okaze sie jak niezli. Nie kazdy umie, jak Malysz, byc w czolowce przez pare lat.
Wykopuje i bede wykopywac ten temat co igrzyska ;)

Awatar użytkownika
DEADLY SIN
Posty: 6563
Rejestracja: pt lip 30, 2004 13:21

Re: JEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTT

Post autor: DEADLY SIN » pn lut 17, 2014 12:09

Ha! Ciekawie się czyta posty sprzed ośmiu lat.
Zwłaszcza te skoczkach.
Z drugiej strony krytego toru dla panczenistów wciąż brakuje...

ODPOWIEDZ