W związku z wprowadzeniem certyfikatu SSL mogą wystąpić problemy z logowaniem na naszym forum. W większości przypadków zalecamy wyczyszczenie pamięci podręcznej (cache) przeglądarki i usunięcie "ciasteczek" w domenie wielkapolonia.pl. Instrukcje dla najpopularniejszych przeglądarek można znaleźć np. na stronie: https://pomoc.poczta.onet.pl/baza-wiedz ... egladarki/.
Dalsze informacje można znaleźć w tym temacie: viewtopic.php?f=16&t=16541&start=25#p687325
Dalsze informacje można znaleźć w tym temacie: viewtopic.php?f=16&t=16541&start=25#p687325
Idea głównym sponsorem ekstraklasy!
Moderatorzy: Bzyczek, Lechislaw, Vlad
Idea głównym sponsorem ekstraklasy!
Piłkarska ekstraklasa ma sponsora. Została nim Polska Telefonia Komórkowa, operator sieci Idea. We wtorek podpisano umowę, dotyczącą pakietu głównego sponsora rozgrywek pierwszoligowych.
W imieniu PTK Centertel swoje podpisy na dokumencie złożyli prezes zarządu Sławomir Skrodzki oraz wiceprezes Jean-Marc Vignolles. Polski Związek Piłki Nożnej reprezentowali prezes Michał Listkiewicz, wiceprezes Eugeniusz Kolator oraz sekretarz generalny Zdzisław Kręcina. W spotkaniu wziął udział także prezes Piłkarskiej Ligi Polskiej i wiceprezes PZPN Zbigniew Koźmiński.
Podpisanie umowy jest zakończeniem procesu trudnych, wielomiesięcznych negocjacji, których przełomowym punktem było rozstrzygnięcie przetargu na sponsora ekstraklasy w październiku ubiegłego roku oraz późniejsze zatwierdzenie warunków umowy przez wszystkie kluby pierwszej ligi.
Dzięki umowie kluby polskiej ekstraklasy przez najbliższe 3,5 sezonu, czyli do czerwca 2008 roku, otrzymają wsparcie finansowe w wysokości 31,6 mln złotych, a Centertel uzyska m.in. prawo do umieszczenia swojej marki w nazwie oraz w oficjalnym logo ekstraklasy. Ponadto kluby udostępnią część swoich powierzchni reklamowych na koszulkach zawodników oraz na stadionach. Uruchomione zostaną także specjalne serwisy mobilne dla kibiców, dostępne dla użytkowników telefonów komórkowych, z których część dochodu zostanie przekazana polskim klubom
"Mamy świadomość, że zakończenie negocjacji i podpisanie umowy jest dopiero pierwszym krokiem w kierunku efektywnej realizacji projektu sponsoringu ekstraklasy. Zdajemy sobie sprawę ze wszystkich szans i zagrożeń związanych z tym projektem i jesteśmy gotowi podjąć to wyzwanie" - zadeklarował Skrodzki.
"Jestem bardzo zadowolony, że udało się pozyskać tak renomowanego sponsora dla naszej ligi. Mam nadzieję, że dzięki współpracy z nim polska piłka będzie się toczyć jeszcze sprawniej, co niewątpliwie przyniesie wymierne korzyści zarówno dla naszych klubów, piłkarzy jak i kibiców" - powiedział Listkiewicz.
Poszukiwanie sponsora dla ekstraklasy trwało bardzo długo. 14 października ubiegłego roku ogłoszono, że od 1 stycznia Idea będzie sponsorem polskiej ekstraklasy. Następnego dnia decyzję komisji przetargowej zaakceptowało prezydium zarządu PZPN, jednak potem długo nie dochodziło do podpisania umowy.
28 grudnia 2004 r Piłkarska Liga Polska, która w najbliższym czasie ma przejąć prowadzenie rozgrywek, przekazała firmie PTK Centertel protokół rozbieżności w sprawie 3,5-letniej umowy Największe zastrzeżenia przedstawicieli PLP budził punkt o wyłączności branżowej, czyli uniemożliwiający podpisywanie przez kluby indywidualnych umów z innymi firmami z branży telekomunikacyjnej.
17 stycznia na kolejnym posiedzeniu w tej sprawie przedstawiciele pierwszoligowych klubów wyrazili zgodę na podpisanie umowy z Ideą.
W imieniu PTK Centertel swoje podpisy na dokumencie złożyli prezes zarządu Sławomir Skrodzki oraz wiceprezes Jean-Marc Vignolles. Polski Związek Piłki Nożnej reprezentowali prezes Michał Listkiewicz, wiceprezes Eugeniusz Kolator oraz sekretarz generalny Zdzisław Kręcina. W spotkaniu wziął udział także prezes Piłkarskiej Ligi Polskiej i wiceprezes PZPN Zbigniew Koźmiński.
Podpisanie umowy jest zakończeniem procesu trudnych, wielomiesięcznych negocjacji, których przełomowym punktem było rozstrzygnięcie przetargu na sponsora ekstraklasy w październiku ubiegłego roku oraz późniejsze zatwierdzenie warunków umowy przez wszystkie kluby pierwszej ligi.
Dzięki umowie kluby polskiej ekstraklasy przez najbliższe 3,5 sezonu, czyli do czerwca 2008 roku, otrzymają wsparcie finansowe w wysokości 31,6 mln złotych, a Centertel uzyska m.in. prawo do umieszczenia swojej marki w nazwie oraz w oficjalnym logo ekstraklasy. Ponadto kluby udostępnią część swoich powierzchni reklamowych na koszulkach zawodników oraz na stadionach. Uruchomione zostaną także specjalne serwisy mobilne dla kibiców, dostępne dla użytkowników telefonów komórkowych, z których część dochodu zostanie przekazana polskim klubom
"Mamy świadomość, że zakończenie negocjacji i podpisanie umowy jest dopiero pierwszym krokiem w kierunku efektywnej realizacji projektu sponsoringu ekstraklasy. Zdajemy sobie sprawę ze wszystkich szans i zagrożeń związanych z tym projektem i jesteśmy gotowi podjąć to wyzwanie" - zadeklarował Skrodzki.
"Jestem bardzo zadowolony, że udało się pozyskać tak renomowanego sponsora dla naszej ligi. Mam nadzieję, że dzięki współpracy z nim polska piłka będzie się toczyć jeszcze sprawniej, co niewątpliwie przyniesie wymierne korzyści zarówno dla naszych klubów, piłkarzy jak i kibiców" - powiedział Listkiewicz.
Poszukiwanie sponsora dla ekstraklasy trwało bardzo długo. 14 października ubiegłego roku ogłoszono, że od 1 stycznia Idea będzie sponsorem polskiej ekstraklasy. Następnego dnia decyzję komisji przetargowej zaakceptowało prezydium zarządu PZPN, jednak potem długo nie dochodziło do podpisania umowy.
28 grudnia 2004 r Piłkarska Liga Polska, która w najbliższym czasie ma przejąć prowadzenie rozgrywek, przekazała firmie PTK Centertel protokół rozbieżności w sprawie 3,5-letniej umowy Największe zastrzeżenia przedstawicieli PLP budził punkt o wyłączności branżowej, czyli uniemożliwiający podpisywanie przez kluby indywidualnych umów z innymi firmami z branży telekomunikacyjnej.
17 stycznia na kolejnym posiedzeniu w tej sprawie przedstawiciele pierwszoligowych klubów wyrazili zgodę na podpisanie umowy z Ideą.
-
- Posty: 756
- Rejestracja: czw mar 25, 2004 9:33
- Lokalizacja: Wiadoma rzecz - Stolica
-
- Wielka Polonia
- Posty: 2631
- Rejestracja: sob mar 13, 2004 11:47
- Lokalizacja: Praga Północ / Tarchomin / Stambuł
- Kontakt:
Odswieze temat... Dzis trafilem na cos takiego:
Nie dziwie sie klubom z G-4, ze nie chca zaakceptowac tej umowy. Przeciez takie warunki sa nie do przyjecia...
Reszta tekstu TUTAJwww.lechpoznan.pl pisze: Co przysługuje sponsorowi?
- prawo do umieszczenia logo Idea na koszulkach meczowych w miejscu, gdzie do tej pory było logo Canal+. Nowe logo ma mieć nie więcej niż 40 cm kwadratowych
- prawo do umieszczenia logotypu rozgrywek ekstraklasy na górnej zewnętrznej części prawego rękawka koszulek (minimalnie 36 cm kwadratowych)
- prawo do umieszczenia trzech tablic reklamowych Idei (6 m x 1 m każda) w pierwszym rzędzie reklam na stronie widocznej dla kamer telewizyjnych
- prawo do umieszczenia tablicy reklamowej z logotypem rozgrywek (6 m x 1 m) w centralnej części pierwszego rzędu reklam po stronie widocznej dla kamer telewizyjnych
- prawo do powierzchni reklamowej w bezpośrednim sąsiedztwie bramek na potrzeby zainstalowania reklam typu 3D. Jeżeli jest to ze względów technicznych niemożliwe, PTK będzie miało prawo umieścić dwie tablice reklamowe (6 m x 1 m) w pobliżu tych miejsc
- prawo do wyeksponowania koła reklamowego z logotypem rozgrywek w kole środkowym boiska przez co najmniej 30 min oraz w przerwie meczu (10 min)
- prawo do umieszczenia logo rozgrywek i logo Idei na tablicy reklamowej do wywiadów telewizyjnych
- prawo do umieszczenia logo Idei na ławkach rezerwowych (w postaci naklejek) na tylnej części ławki widocznej z trybuny oraz przedniej widocznej z boiska
- prawo do umieszczenia całostronicowej reklamy Idei w każdym z oficjalnych programów meczowych
- prawo do umieszczenia logo Idei na plakatach meczowych, karnetach i biletach oraz zaproszeniach dla gości VIP
- prawo do trzykrotnej emisji 30-sekundowych spotów reklamowych dostarczonych przez Ideę (przed, po i w trakcie meczu)
- prawo do pięciu zaproszeń VIP uprawniających do przebywania w loży VIP wraz z kartami parkingowymi oraz prawo do 20 biletów I kategorii na każdy z meczów
- prawo pierwszeństwa do nabycia 20 biletów VIP uprawniających do przebywania w loży VIP wraz z kartami parkingowymi oraz 50 biletów I kategorii na trzy wybrane mecze w danym sezonie na stadionie każdego z klubów ekstraklasy
- umożliwienie obecności wybranych zawodników i trenerów każdej z drużyn dwa razy w roku podczas specjalnych wydarzeń organizowanych przez Ideę, o ile terminy nie będą kolidować z zajęciami sportowymi lub innymi wynikającymi z kontraktów obowiązkami piłkarzy.
Obowiązków zatem sporo, a jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie, każdy klub za rundę wiosenną dostanie od sponsora rozgrywek... 140 tys. zł.
Nie dziwie sie klubom z G-4, ze nie chca zaakceptowac tej umowy. Przeciez takie warunki sa nie do przyjecia...
IDEA EKSTRAKLASA - tak od rundy wiosennej sezonu 2004/05 nazywać się będą rozgrywki piłkarskiej I ligi. Nowa nazwa oraz logo rozgrywek zostały zaakceptowane przez Prezydium Zarządu Polskiego Związku Piłki Nożnej.
Logotyp IDEA EKSTRAKLASY oraz strategia promocyjna Głównego Sponsora rozgrywek, którym od niedawna jest PTK Centertel – operator sieci komórkowej IDEA, zostaną zaprezentowane na specjalnej konferencji prasowej, która odbędzie się 9 marca 2005 roku.
Umowa sponsoringowa, dotycząca pakietu Głównego Sponsora Ekstraklasy, między PTK Centertel a Polskim Związkiem Piłki Nożnej została zawarta 1 lutego 2005 roku. Dzięki niej kluby występujące w IDEA EKSTRAKLASIE przez najbliższe 3,5 sezonu, (tj. do czerwca 2008 roku) otrzymają wsparcie finansowe w wysokości 31,6 mln złotych.
Logotyp IDEA EKSTRAKLASY wraz ze specjalnie przygotowaną identyfikacją wizualizacyjną stanowić będą element oprawy widowisk piłkarskich na stadionach. Pojawi się on między innymi na rękawach koszulek meczowych drużyn biorących udział w rozgrywkach oraz na tablicach reklamowych wokół boisk. Będzie też obecny na większości materiałów promocyjnych towarzyszących rozgrywkom IDEA EKSTRAKLASY.
źródło: PZPN
Logotyp IDEA EKSTRAKLASY oraz strategia promocyjna Głównego Sponsora rozgrywek, którym od niedawna jest PTK Centertel – operator sieci komórkowej IDEA, zostaną zaprezentowane na specjalnej konferencji prasowej, która odbędzie się 9 marca 2005 roku.
Umowa sponsoringowa, dotycząca pakietu Głównego Sponsora Ekstraklasy, między PTK Centertel a Polskim Związkiem Piłki Nożnej została zawarta 1 lutego 2005 roku. Dzięki niej kluby występujące w IDEA EKSTRAKLASIE przez najbliższe 3,5 sezonu, (tj. do czerwca 2008 roku) otrzymają wsparcie finansowe w wysokości 31,6 mln złotych.
Logotyp IDEA EKSTRAKLASY wraz ze specjalnie przygotowaną identyfikacją wizualizacyjną stanowić będą element oprawy widowisk piłkarskich na stadionach. Pojawi się on między innymi na rękawach koszulek meczowych drużyn biorących udział w rozgrywkach oraz na tablicach reklamowych wokół boisk. Będzie też obecny na większości materiałów promocyjnych towarzyszących rozgrywkom IDEA EKSTRAKLASY.
źródło: PZPN
-
- Posty: 431
- Rejestracja: pt kwie 02, 2004 8:00
- Lokalizacja: Ochota!!
- Kontakt:
Tylko coś nie aktualne dane o Polonii mają na swojej stronie . Zwłaszcza adres strony WWW. http://www.idea.pl/portal/map/map/leagu ... _id=187425